torstai 11. helmikuuta 2010

Onnellisuuden vuosi 2009 osa 4(/4)

No niin viho viimeinen osa tästä kirotusta keksinnöstäni.
Mulla palo käpy juuri äsken tähän kotona jumittamiseen vaikka aamulla päätinkin viettää tänään tämmöisen rento päivän. Yhtäkkiä tajusin että nii-i ei se maailma mun ympärillä pysähdy jos mä pysähdyn ja siis poikaystävä sosialisoituu koko ajan enemmän toisaalla enkä minä kuulu siihen siellä nyt.. Byä! Se siitä, poikkis meni kavereilleen ja minä istun koneelle.

(Edelliset onnellisuuden vuosi 2009 osat: yksi, kaksi ja kolme)
Saan aikaiseksi naputella tämän, kaikella on tarkoituksensa ;) Loppuvuodelta on todella vähän kuvia mutta vähillä selvitään :)

Lokakuu 2009

Otettiin äitin kanssa kuun aluksi irtiotto arjesta ja suunnattiin hienostelemaan Helsinkiin. Yövyttiin tietenkin hotellissa ja syötiin nami ruuat ravintolassa sekä iltasella suunnattiin drinkeille.
Mä suoritin autokoulun kakkosvaiheen ja en saanut hirveästi kehuja ajostani vaikka eipä sitä tarttekaan kun ajoanalyysin tarkoitus on vaan lytätä ajajan itsetunto ;) No ei mua hirveesti muistaakseni haukuttukaan vaan ajelin ihan suht hyvin mitä nyt en tasa-arvoisissa risteyksissä vilkuillu oikealle (tai yleensäkään ympärilleni) :DD


Tota yllä olevaa kuvaa kattoessa oikeetsi järkytyin 'voiko olla noin lämpimän näköistä!?' kun nyt tuntuu ettei kesää tulekaan. Muistan kuinka tolta kävelyreissulta palasin sisälle nenä vuotaen ja todeten että ulkona on kylmä tuuli.. Joo Ninna kokeiles nyt! :DD
Palloilin vielä lokakuussa tossa vanhassa haalistuneessa tukkatyylissä. Etuhiukset ei oikein napannu sillon ekalla värjäyskerralla väriä :D
Vietettiin poikaystävän kanssa vuosipäivää lokakuun 9.pv ja karattiin yhdeksi yöksi Lahteen hotelliin. Kameran unohdin kotiin ja olen edelleenkin varma, että poikaystävä teki unohdukseni eteen jotakin koska ei halunnut kameraa messiin :DD No joka tapauksessa, meillä oli todella mukavaa kun saatiin olla ihan kahdestaan yli vuorokausi arjen ulkopuolella :)


Lokakuussa käytin tota nahkatakkiani tosi paljon ja Jasukin osti melkein samanlaisen. Oltiinpa sitten samiksia ;) Tavallaan ikävä tota takkia mut toisaalta noi resorit on tosi huonossa kunnossa ja tekis mieli naisellisempaa takkia :D Toi kuiva on nyt se mistä joskus puhuin etten kehdannu laittaa sitä tänne blogiin kun en jaksanut sutata Jasun nättejä kasvojen mutta nyt on lupa julkaista :) Tykkään noista hatuista! ;)

Marraskuu 2009


Marraskuulta mulla ei ole kuin oman pärstän kuvia, ihan oikeasti :D En tainnut tehdä kuun alussa yhtään mitään järkevää koska kalenterissa ei lukenut mitään enkä tainnut tänne blogiinkaan kirjoittaa kummemmin mitään. Olin töissä ja kauhean työviikon jälkeen karkasin Mikkeliin.
Ostin uuden takin (onneksi kun nyt katselee ulos) ja kääriydyin siihen ulos mennessä vaikkei pakkasta ollut tammikuun pakkasiin verrattuna ollenkaan :DD


Juhlittiin lapsuuden ystävän 18-vuotissynttäreitä joista en kehtoo pistää kuvamateriaalia tänne. Bibbalot olivat ihanat ja minä lähdin niistä yksin baariin. En ymmärrä vielä tänä päivänäkään miksi :DD
Ylioppilasjuhlat lähestyivät uhkaavasti joten Helsingissä vieraillessani Mauski kokeili mulle ylpäärikampausta tai lähinnä kuinka hyvin saan pidettyä nuo käkkärät päässä. Tytsy kihars mun pään ja mä lähdin risteilylle.



Kuun aikana siis hommasin ylppärijuttuja, risteilin ja hommasin ylppärihommia. Mulla meni tässä kuussa törkeesti rahaa kun katselee mun nollabudjettia näin yleisesti.  Värjäsin tukkani jo pari viikkoa ennen ylppäreitä että varmasti oli oikea tulos sitten ylppäreissä.

Joulukuu 2009

Ja sitten joulukuun neljäs räjähti ;) Mun koko elämä pari viikkoa ennen ja jälkeen ylppäreiden keskittyi tohon juhlaan. En pystyny ajattelee mitään muuta eikä yhtäkään kuvaa otettua muualla kuin juhlassa. Ihan uskomatonta kuinka sitä tuli panostettua yhteen juhlaan. Paitsi että olihan tuo mun elämäni paras päivä ehdottomasti. Pitäisköhän jutskailla tuosta yo-juhlasta ihan oma postaus? :)


Joulukuussa koko blogisfääri hukkui "ihana talvi"-kuviin jotka saa nyt vaan hysteerisen naurun aikaan. Niin mikä talvi noissa kuvissa on? Lunta sellaiset 2cm ja pakkasta muistaakseni -10astetta, wuhuu! ;)


Sitten mun kuvatiedostoihin saapuikin jo uusi vuosi uusine kujeineen. Vietettiin ihana uusi vuosi naapurissani Mauskilla <3 Ainoastaan Jasu puuttui tuolta noista mun rakaista ihmisistä. Me tytöt jumitettiin keittiössä ja pojat sit ammuskeli noita upeita raketteja. Tietenkin tultiin pihalle mulkoilemaan ne isoimmat plus katsomaan/hillitsemään riehumista kun pojat villiinty Ja ainiin meillä oli upeat suojalasit, vastuulliset aikuiset ;)

Olkaa hyvät siinä minun elämäni onnellisin vuosi vaikka osaltaan se kuulostaa onnettomimmalta. Joku viisas ihminen on sanonut minulle että minä elän kaiken maksimaalisena. Kun iloitsen, iloitsen vilpittömän suuresti, kun sure, suren maksimaalisesti. Tietenkin kun iloitsen ihan hirveästi, niin kuin vuoden aikana, ne huonot fiilikset on potenssiin miljoona :D Mutta vuosi oli IHANA! <3 Toivon että tästä 2010 tulisi vieläkin ihanampi <3