perjantai 5. helmikuuta 2010

Postausraiskaus

Joo edellisestä postauksesta on hyvin vähän aikaa (tätä naputelles tunti.. ajastus on jees), mutta haluan nyt vaan toivottaa kaikille hyväää perjantai-iltaa. Paitsi että varmaan moni lukee tän vasta myöhemmin... no hyvää huomenta, päivää ja iltaa ;) Olen siis tällä sekunilla istumassa jossain hyvän seuran kanssa ja tämä on ajatettua :) ainakin pitäisi..
Ja mun kommunikointivaikeuksista huolimatta korostan että ei en ole nauttinut iloliemeä niin paljon että puhe takeltaisi vaan olen vaan niin törkeän fiiliksissä tästä illasta ;)


 Olen lähes bailukelpoinen nyt ainoastaan vielä keskeneräisenä tukka. Mennää ilmeisesti ensin drinkkibaariin istuskelemaan että voin mahdollisesti sielläkin vielä istuskella tämä seksikäs nuttura päässä. Olen hyvin laiska enkä todellakaan jaka vääntää kiharoita onnettomilla vehkeillämme (...) joten heitin nutturan päähän ja tiedän saavani siitä haluamaani pientä laineilua. Mulla on jostain tietämättömästä syystä ihan piikkirsuorana pidennykset ja jopa oma tukka vaikka pidennykset on kiharrettu aiemmin ja oma tukka on aina laineikas. Ehkä se mun suoristusmönjä (jonka uskon vaan vievän sitä sotkusuutta pois) on toiminu nimensä mukaisesti. En ole varma olenko iloinen asiasta juuri nyt ;)


Ai niin pakko mainita illan pahin kauhistelun aihe; mun iskä kirjautu facebookiin jo kauan sitten mutta on pysytelly hiljaisena jäsenenä mutta tänään päätti alkaa aktiiviseksi ja lisäsi mut kaveriks. Enhän mä nyt isin tyttönä voi kieltäytyä joten hyväksyin ehdotuksen. No eihän siinä mutta kun tosissaa olen iskän pikku kiltti tyttö joka saa lähes kaiken haluamansa (ei kyl lähellekään mut.. niin no joku tajuu xD) ja nyt se näkee mun kavereiden kuvat jois pussailen kavereitani ja muutkin kuvat jois viihtyy joku typerä lasi kädes... En mä nyt kauheesti biletä enkä todellakaan sekoile sillee mut mua silti nolottaa. Se on hei mun isä! En mä haluis et se näkee mitä mä teen millonkin. Onneks naamikses on se "piilota henkilöltä" toiminto ;D sillä sain kaikki kavereiden julkaisemat kuvat musta piiloon. Omanihan ovat ihan ok kun olen itse ne sinne laittanut ja niissä ei sen vuoksi ole mitään pahaa :D
Onko mulla sielunkumppaneita, ymmärtääkö joku mitä tarkotan tällä kaikella sepostuksella? Onhan onhan?

No joo NYT äkkiä jotain sutinaa, pakkaamiseen siis ;D

Ei kommentteja: